فليکس ماگات اخراج شد
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 25 اسفند 1389برچسب:, :: 14:55 ::  نويسنده : آرمان

سران باشگاه شالکه، فليکس ماگات مربي شان را از سمت خود برکنار کردند.


   سران باشگاه شالکه اعلام کردند که فلیکس ماگات،مربی این تیم در پی نتایج ضعیف شالکه در رقابتهای این فصل از سمت خود برکنار شده است.

جلسه مسئولان و روسای باشگاه شالکه روز 4شنبه برگزار شد تا در مورد آینده این مربی 57 ساله تصمیم گیری شود و در نهایت تصمیم برآن شد تا ماگات از سمت خود برکنار شود. این در حالی است که گرچه شالکه در رقابتهای بوندس لیگا نمایش خوبی نداشته ولی این تیم را به فینال جام حذفی آلمان رسانده و همراه باشالکه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته.

در هفته های اخیر ماگات از حمایت مسئولان باشگاه و هواداران تیم برخوردار نبود.شالکه ماگات اکنون در رده دهم جدول بوندسلیگا قرار دارد.

در بیانیه منتشره در وب سایت رسمی شالکه می خوانیم:« شالکه دلایل خیلی خوبی داشت تا به همکاری اش با فلیکس ماگات پایان دهد. ما این دلایل را بنا به احتمال آغاز جنگی رسمی که درانتظار ماست، اعلام نمی کنیم.ما از جدایی فلیکس ناراحتیم ولی حس می کنیم که این بهترین راهکار برای شالکه است.»

ماگات که یکی از روسای باشگاه شالکه به حساب می آید، چند روز پیش اعلام کرد که در جلسه با روسای باشگاه شرکت نخواهد کرد و از طریق وکیلش این مطلب را به عرض روسای باشگاه رساند.وکیل ماگات با انتشار بیانیه ای گفته بود:« آقای ماگات در جلسه روسای باشگاه درروز 4شنبه شرکت نخواهد کرد؛چون معتقد است که حضور یا عدم حضورش در این جلسه تفاوتی چندانی نخواهد داشت. آقای ماگات روز سه شنبه اطلاعاتی درمورد این جلسه دریافت کرده و اگر قرار باشد تا درمورد مسائل مهمی به بحث و گفت و گو بپردازد، باید کاملا آماده باشد.»

سران باشگاه شالکه به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی ماگات هستند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 2593
بازدید کل : 44650
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1